pengikut setia

ini satu kesah

Thursday, October 20, 2011

warong pacak eps 1

hyep kawan2 bloggers
assalamualaikum...
ape kabor?
orite
nih nak setori 1 benda
aku nak buat 1 program bersiri dlm belog aku nih
anytime aku pg tmpt2 best, (cth: kedai mkn, tmpt bercuti)
aku akan bt review kat belog aku
tajok segmen nih
"warong pacak"
so secara x lgsg dpt la korang info skit2 kan??
ye dok?

first episod aku nak review pasal kedai makan
kat area n9 (kampung halaman aku)
korg penah dgr x kuala pilah? (sape x tau sila google map disini)
orite.. bagi penggemar cendol
korg bole dtg sini tok pekena sendiri cendol kuala pilah
ade 2 lokasi tok makan cendol nih
1. kat bus stand kuala pilah
2. kat pasar besar kuala pilah
haaa kalo korg pg yg kat pasar besar kuala pilah tu
x sah kalo korg x pekena skali rojak kuala pilah (rojak pilah bg bahasa org tempatan)
mmg mengancam dek non oii
cendol ade 2 jenis, cendol biasa atau cendol kacang
harga RM1.30-RM1.50 semangkuk
bg rojak plak ade 3 jenis
rojak kueh, rojak mee atau rojak taugeh
harga sepinggan RM3-RM4
mmg ekonomi gila harga die
x mahal pon
kan???
tp maaf la keadaan persekitaran amat x kondusif
bg yg pembersih anda x digalakkan dtg ke gerai cendol di area pasar besar kuala pilah
tp klo ke gerai kat bus stand kuala pilah anda x kan berpeluang nak try rojak lak
heee so
make ur own decision
okeh
mai layan gambar skit
bg meleleh ayaQ lioQ ampa semua : )
selamat menjamu mata

warong di pasar besar kuala pilah









till then
bye
*auto publish lg : )

No comments: