pengikut setia

ini satu kesah

Saturday, October 15, 2011

menangis sendiri di malam hari

salam readers sekalian
mohon maaf teramat sangat kepada semua
sebab aku update belog x konsisten
minggu ni tugasan aku sbg seorang full time student suda makin mencabar
mmg x byk kekangan waktu untuk aku update belog (tp kua jln2 dan pulak)
tiap2 mlm akan tdo lewat (tp bukan stay up study pon)
keje makin bertimbun2
pembikinan slide presentation semakin meriah
presentation semakin beratur menunggu giliran
kuiz serta test sedang berebut2
trip dan event makin mendesak
sume tgh mencari aku tok puaskan diorang
fine!
aku da semakin teratur sekarang berbanding time dip dolu2
aku da listkan everything
so that aku dpt kejar sblm due date
from now on
jarang la belog poyos aku ni nak berupdate ye
but i try my best tok buat everyone happy
balance kan between social life n study too
i will
i believe i can do it
till then i nak change topik
u oll tau
aku  skrg kat kampung
balik bercuti la katakan (jangan jeles)
so sbb kan aku free mlm ni (padahal report CTU yg kne anta x bt2 lg)
aku pon cek la graduation nye pengesahan dan kajian wat so ever tu
tgh2 cek td
aku baca part sticker kenderaan sme tu
tbe2 hati aku tersentuh
sebak sgt
dlm hati ckp (ya allah, aku nak grad da. mcm mimpi je rse)
oke bai

No comments: