pengikut setia

ini satu kesah

Friday, July 1, 2011

simpan masa sama sama

hye yoooo
okeh ni cite da berkurun
berhabok da pon dlm draft tuh
hurm ape bole buat
kemalasan tok hupdate dtg lagi
maap la ye
akceli masa awal bulan enam hari tuh
aku ngn konco2 aku yang selalu bersama tuh telah merancang tok kua bersama2
g jalan2
juz faa saje x de
die ade hal la pulek
so agenda still diteroskan jugak
rindu ngn mereka2 buatkan aku rajinkan diri nih tok pg jgk
ye la aku da la keje
cuti pon sehari je
(macam aku sorang lak cuti sehari)
saje bagi gempak
konon nampak la aku berkorban demi kawan2
hehe
(hyperbola mcm faa)
kite org g jln2
yang best masok aquaria
haha sanggup aku ranapkan 35hengget demi nk msok
sbb nk tgk yg tunnel aquarium 2
best2


tgk wayang
makan2
then sopping2 (2 tok nad ngn eycah la, aku window sopping je)
paham-paham la ye aku nih baru mula keje

 
 kalo faa ade lagi happening
x pe nanti aku ngn eycah da plan nk ke pahang lak
juz wait n see

2 comments:

faa.rosli said...

duduk kat bucu sambil nanges...

yayah yoyet said...

jangan cam tuh...kang aku mulakan babak baru filem kang..