pengikut setia

ini satu kesah

Sunday, July 3, 2011

alamak gigiku rongak

owww bangun pagi
gosok gigi
guna kodomo lion~
yaaaaaa oregano morning kisss~~
hurm mesti u olls familiar ngan lagu di atas kan?
hah x penah dgr?
sah korang dari marikh
lagu yg hot meletop2 korang leh x tau lak
hurm pagi2 hari ahad nih
aku nak review pasal ubat gigi a.k.a toothpaste


penah korang tengok atau guna ubat gigi ni???
hurm aku pes taim guna kot
family aku nih mmg pengguna tetap darlie
so baru2 nih mak aku beli la ubat gigi pilihan family aku ni
mak aku ni asal nampak tulis darlie je die teros rembat tanpa menoleh lagi ke belakang
then aku nih balik kampung hari 2 
aku belasah la ubat gigi ni
sekali kau!!!!
rasa die kan sebijik macam nih



memang aku totally nak muntah la bila aku guna
aku ni mmg spesis manusia yang pelik la jugak sejak kecik
masa dulu2 kalo budak2 normal akan guna toothpaste kodomo lion yg perisa stoberi la
orange la then ape2 tah lagi
tapi kalo aku mmg x la nak guna yg tu suma
penah dulu aku try sekali
mau aku muntah2 kot
cam ne ngn korang lak?
mai la kite share 
nak gak tau kisah kanak2 korang.

No comments: