pengikut setia

ini satu kesah

Sunday, July 10, 2011

da tunang da pon die

hye darling2 yang lovely
ape kabar?
hurm..tadi masa nga dok komen2 ngn kwn kat pesbuk dan sambil baca2 belog
i tetiba teringat kat someone
nak tau sape?
si kiah propa
kenal x?
aku rasa muda-mudi sekarang terutama
perempuan mesti kenal
ye ah die yg dlm rancangan terjah kt tv3 2
xkan korang x tengok kot??
tipula kalo ckp x penah tgk kan??
hehe
k2
akceli nak cite skit nih
u olls kan tau je lah si kiah propa ni
kalo gelak mmg subahanallah kuatnye
penah sekali dolu aku tgk terjah ni ngn abg aku
then abg aku ble dgr je kiah propa ni gelak
teros die ckp @!#!#@%$&%*
mmg terok bahasanya
x sanggup nak luahkan kat korang
akceli die berbunyi seperti
"esh mmg laki x bape minat la nak buat bini kalo gelak cmni"
tu bahasa sopan ye
bahasa abg aku
x yah la nak di type
pedih menusuk kalo dgr
nak tau nape??
sbb adek die ni pon gelak kuat
kdg2 kne sound gak ngn die
tp nak bt cmne
x leh control
dan point sbnr entry aku ni
aku nak tunjuk yg...


abg aku nye pendapat mmg x betol.
ade je org yg blh terima die
ni la namanya cinta
baik buruk sume tolak tepi
semoga bahagia~

No comments: