pengikut setia

ini satu kesah

Wednesday, January 12, 2011

kita sama

~salam all readers~
~today story pasal persamaan~
~i ni ade bez prend yg sme2 blaja kt KPTM (amek kos yg sme)~
~diorang ialah~


hanea rhine

faa

millo



~diorang ni la sahabat susah senang aku kt as~
~kte org selalu lepak2 sme2~
~bt assingment sme2~
~kdg2 tiru meniru pon sme2~
~hehehe~
~biase la 2 kn~
~mcm korg x pnh bt~
~no fon kte org pon sme gak~
~penah skali aku, faa ngn cah beli bju kurung yg sme~
~hahaha~
~tp bile da jd sepasang baju rse klaka sgt tgk diri sendiri pakai~
~tp x pe sbbkn semangat keakraban 2 kami pakai gak~
~sgt byk memori ngn diorang sume~
~selalu hang out sme2~
~thanks sgt kt korang sume sbb jd kawan aku~
~hope kite kawan smpy bile2~
~sorry jgk kalo penah bt korang terase~
~mintak ampun dan maap dr ujung kaki smpy ujung rmbut~
~syg sgt2 kt korang~
~erm...ade gak yg ckp aku ngn eycah ni muke sme (cam adik-beradik)~
~bkn ngn eycah je tp ngn faa pon ade gak yg ckp~
~aku ape g...iye kan je ah~
~tros aku ckp yg aku ngn faa ni sepupu~
~janji rock~
~ni nak show skit pic baju same kt korang~
~tp janji jgn gelak ek~


sweet ;p


same ke?


yg ni lak? sme x?



No comments: