pengikut setia

ini satu kesah

Monday, January 10, 2011

Faizal Tahir - Hanyut - AJL 25 - Final - 9 Jan 2011


~bagi aku FT nye persembahan mmg the best
~tp syg kemenangan memihak pada ana nurhidayah bt mohamad raffali
~x pe ah bg peluang kat org br
~ape2 pon good luck 4 FT tok mse2 akn dtg
~love u la
~bg korang2 yg tgk ajl mlm semalam ape pendapat korang secara keseluruhannye?
~bg aku ajl taun ni x brape gempak sgt ah
~pemenang dy pon mmg diluar jangkaan
~rse rugi pon ade aku dok tggu ajl smpai kul 12tghmlm
~last2 pg td aku ngntok gle nk bgn g keje
~ha padan ngn muke aku gak kn
~abg aku suh tdo nt tgk kt u tube je
~tp aku nk gak tgk live
~ye ah tgk mende live ni mmg feeling
~walaupon leh tgk len kali tp x se'best' tgk live
~btol x?
~erm...ape2 pon congrets 2 all AJL25 winners.
~pada yg x menang cuba lg di mse2 akn dtg ek
~yg pntg jgn give up
~daaa~

No comments: