pengikut setia

ini satu kesah

Friday, August 5, 2011

selamat pagi che'gu

assalamualaikum 
salam sejahtera
ape kabar sume?
camne dengan puasa?
bagi aku tahun nih nye puasa sangat bermakna
maklum la 
dok rumah ngn family
kalo sblm nih juz berpuasa diperantauan ngn kawan2
TAPI
dua2 situasi adelah sgt seronok oke
heeee
rindu sume tu
pagi ni aku x leh nak tido lak
kalo selalu lepas sahur aku mst nak 
membukang blik 
kali ni mata x mo lak nak lelap
so aku ni dok tengok la gelagat anak2 buah aku
yang liat nak bangun g skola
heeee
sian aku tgk
zaman aku dulu rse2 x de puasa time skola nih
tp klaka gak tgk gelagat budak2 nih
ade yang senang bangun
ade yang da bangun tp masih terkebil2 atas tilam
macam2 la
ape2 pon
sangat berbangga ngn mereka2
masih budak2 tp da larat nak puasa time skola
good job!
nanti ateh bagi duet raya oke?
grrrrr
kali nih bukan janji tapi pasti


2 comments:

faa.rosli said...

atehhh...kakak pon pose penoh..pg2 kene bgon awal g opis..sian x??nak duit raya jugak..hehehehehe

miss nur mohamad said...

grrrr kakak suda keje maaa..