pengikut setia

ini satu kesah

Saturday, August 20, 2011

design deko idaman~

hye orang kampong
ape kabor?
heeee :D
ai tell u
lately nih u olls akan membaca entry2 yg berbaur RAYA
mahap la ye
eksited ni lah jadik nyerrr
ape tah yang aku eksitedkan
hurm2 mungkin nih raya terakhir aku kot
okes2 sambung balik
dalam minggu lepas aku nih berkeinginan yg teramat sgt nak cat bilik
cat bilik lama aku kaler light purple
da la cat die byk tompok2 x kena
mmg chomot gila la bg aku
sedih je tgk
so dgn berbekalkan hajat yg membara
aku gigih g kedai cat dan beli se"tong" cat berkaler
PINK
huwaaaaahahahahha
so suda beli
ape lg tggu
cat la kan
dgn gigih aku cat sorang
sbb bilik aku x besa mne
kejap je siap
ble da settle
hati aku berbunga riang
dan berlagu gumbira
then bila da cat baru
nak lak langsir baru yg sedondon
lg skali aku gigih g kedai carik langsir
dan..dan...dan...
setelah 2 hari carik baru jumpe yg waaaaa
SANTEK !
*akceli x cantek mne pong la sbb beli brg2 bajet jek ikot kemampuan
then sesudah itu
aku mula rse nak design2 deko2 skit bilik aku bg lg somel
tp....
x de idea
sadis seketika
google kat tenet pong
x byk membantu
sbb aku nak deko yg murah
atau pon free
tp hasil die cantek dan gojes
cmne?
cmne?
sekarang keadaan bilik aku maseh mcm tongkang hampir nak pecah
kecewa
oke bai

No comments: