pengikut setia

ini satu kesah

Wednesday, March 9, 2011

missing is rendu

salam...kehadapan kawan2 aku.

first skali kawan2 kat skola rendah:

hye u olls... da lame kan kite x jumpe? ko maseh ingat lagi ke ngn aku? huh... suda pasti jawapan die tak kan? x pe la. aku x kesah sama ade ko ingat same aku lagi ke x. sbb aku tau yang aku ni bukan kawan sejati ko pon. kpd kwn yg penah rapat ngn aku satu mase dulu. ko ingat lagi x kite penah maen kejar2 waktu rehat, waktu seblom perhimpunan dan waktu balik skola... dan ko ingat x yg kite same2 bwk bekal dan mkn same2 mase rehat?  bg aku 2 sume mcm br je jd smlm. tapi aku tau yg ko x penah ingat yg aku ade same2 ngn ko mase 2. betol x? sampai sekarang aku maseh x paham nape ko sume tibe2 je jd x rapat ngn aku. tapi x pe. sbb aku x kesah pon.


then kawan skola menegah:

salam sume... ramai kwn2 skola menengah aku dulu dan ramai gak yg anti ngn aku. ekspeselli laki. aku pon x phm nape. tapi aku x kesah. aku tabah hati. aku g skola bkn sbb nak jumpe ko org pon. aku nak tuntut ilmu. 2 saje. 2 la sbb bile ko org kutuk2 dan kate2 aku, aku bt dek je. ade ku kesah ke? buat la ape pon yg korang suke. tapi aku admit. kadang2 hati pompuan aku ni tewas gak. aku sedeh diperlakukan begitu. dan mase 2 ade sorg yg sanggup dgr sume masalah aku. die la buddy aku mase 2. die try sehabes baek tok senangkan hati aku dan damaikan aku ngn penganti2 aku 2 sume. u're da best listener on dat time beb. but now... u same jgk dgn yg lain. teros lupekan aku cam 2 je. aku maseh x phm nape. adekah ko pura2 je kwn ngn aku mase 2? owh... sebelom aku lupe. kpd kwn baek aku dulu. ko mmg baek ngn aku dulu. dan tindas aku jgk dlm mse yg sme. sampai sekarang aku x phm motif ko sume "pulau" kan aku. then nk baek ngn aku balek. sori beb... aku sekarang da x mcm aku yg dulu mase skola rendah. hati aku da keras dan kental. x senang aku nak maapkan ko org dan baek semule mcm dulu. bkn sbb aku poyo tp aku panas hati ngn cara ko sume. kalo aku salah aku x kesah beb. ni tak, x de motif ape2 ko org tibe2 jeoh dr aku.  lg 1 seblom aku trlupe kali kedua... kwn terbaek aku selepas kwn2 baek aku blah. ko mmg teman aku mse 2.tengs a lot sbb luangkan mse ngn aku mse 2. tp ttp jd mcm selalu. ko teros hilang tanpa kabar berita. aku maseh x paham. tp x pe. aku x kesah.

oke la kawan2 aku sume. tengs sbb penah jd kawan aku. sori kalo aku bt salah dan halalkan ape2 yg ko bg or aku teramek. 

No comments: