pengikut setia

ini satu kesah

Thursday, March 10, 2011

kalut dan mengarut saje

salam readers..
selamat tengahari, da makan?
ni nak cite satu benda ni...
tadi di kesempatan yg ade
i dok bkk u tube
tgk2 video clip dan i terjumpe 1 video ni
" anak derhaka bertukar jadi binatang "
u olls maseh ingat lg x pasal ni?
meh i show pix bg u olls refresh

ni la yg i maksudkan
ingat lagi x???
satu mase dulu video pasal bende ni fames sgt2
sume cite pasal ni dan sume sebok nak tengok bende ni
tapi kan...
tadi i ter bace someone tulis

" Kononnya anak durhaka bertukar menjadi haiwan. Seperti biasa, sijahil yang begitu pemalas menggunakan otak yang dianugerahkan Allah swt akan terangguk-angguk mengiyakan macam burung belatuk. Lepas terangguk-angguk, dia pula macam orang bodoh nak mampus sebarkan cerita karut marut ni walaupun tak pernah tengok sendiri.

Kenapalah orang kita ni khususnya umat Islam lebih suka jadi sibodoh daripada jadi seseorang yang suka menggunakan akal ? Sekarang kita umat Islam dah jadi bahan lawak jenaka. Kita diperbodohkan hanya disebabkan sebahagian umat ingin sangat jadi bodoh.

Rupa-rupanya haiwan yang disangkakan anak durhaka hanyalah pameran galleri Patricia Piccinini. "





erm.... so then i noe yg bende ni x betol
tp tah la
u olls observe sendiri ek.
kelik kat link i bg 2 tok tgk
tp kalo ade yg da tau 2 
diam2 aje la
i terlambat sket amek tau pasal ni
hehe...
daaa~~~


2 comments:

amira azhari said...

masa tengok u tube pasal ank derhaka ni,
seram sangat ...tapi lepas baca artikel yang awak
tulis ni ,tiba2 rasa macam agak sangsi sikit pasal
video ni.But afterall yang pentingnya kita ambik
pengajaran daripada video anak derhaka tu :)

miss nur mohamad said...

yer....betol 2. yg elok kite amek.yg jht kite jaohkan.