pengikut setia

ini satu kesah

Wednesday, October 31, 2012

halloween kah sekarang?

readersss.. bkn riders..
tp klo rider nk baca pon bole *slang cite p.ramlee
haaa.. ni nak tanya
sapa tau pasal halloween?
sape yg sambut mende alah ni?
benda ni berkisar pasal ape?
kt mne je org sambut?
ape je yg die org buat?
fyi aku bkn nk merungkai permasalah ni sme
sbb aku pon x penah amek tau pasal benda ni
yg aku tau
ble sebut pasal halloween
1 benda je yg berlegar2 kt otak aku
labu


errrr.... akceli bukan labu ni
tp labu yg ni



haaa.. mesti korang pon sama mcm aku kan?
ni je 1 idea yg aku ade klo sebut pasal halloween
yg lain2 x discover
krg minat nk amek tau
tp
sebenarnya
aku nak tunjuk benda lain yg ade kaitan ngn perayaan halloween ni jgk
ni die


akceli td aku nga sebok type assignment aku
google itu
google ini
then bile bukak2 je google site tu
aku nmpk natang ni
as usual
aku mmg suka nak tekan2 kt gambar tu
skali pintu2 die bole bukak
kluar antu2...
oke2 malas cite
pg main2 sendiri klo nak tau.
pegi cepatttt
seronok oke
setakat ni aku da 2-3 kali bkk dan main2 benda ni.
owww sebab tu keje kau x siap2 ye??? (jerkah si emak gojes)
heeee... kantoi.
bye!
selamat malam.