pengikut setia

ini satu kesah

Tuesday, January 17, 2012

tolong2 aku kepanasannnnnn

mood lagu : ke pintu kasihmu

assalamualaikum dan salam sejahtera sumer?
amacam ade sehat?
huh lu org nk tau
ape mimpi wa hr ni pon x tau la
awal bai wa mandi
pkol 6.20am
rase mcm zezaman skola dulu lak
klo mse tu la dulu
bapak la bercinte mak aku nak kejot aku bgn mandi
ade je alasan2 kretip yg aku cipta
"mak adek sakit perot nih mak, x larat nak bangun"
heh. sinis je mak aku senyum klo dengar alasan gitu dr mulut aku
tau da die yg aku belakon
mne tak nye
da mak aku lak kan
mmg la die tau sumer nye
da die lak yg kandong aku dulu semilan bulan
sumer mende dlm kocek die da
walaupon die pkai kain batik je hari2
tapi kalo zaman2 u ni
kalo x sbb aku ade paper pkol 9am
mmg x kan la ko nk nampak aku mandi seawal pagi nih
melaka panas  bai
tp ye ke?
tah la
dulu aku dok kedah pon org ckp gitu gak
"kedah panas la sbb negeri die byk sawah padi"
huh (-_-")
sape yg create petua ni pon aku x pasti
dan ape kerasionalannya pon aku x phm smpai la ni
myb la kan sbb
kedah kn mmg byk sawah padi
kan tahap2 ketinggian padi tu cecah paras2 lutut aku jek
so die x dpt la nak lindung panas mentari tu...
x mcm negeri2 lain yg ade pokok getah, sawit, kelapa (bkn kt kedah x de pokok2 ni sumer tp krg la, lebih kpd sawah padi lg)
yg bole tlg lindungkn panas mentari
tu yg rse sejok je...
agaknya la.
aku pon x pasti
tp kalo lu org nak tau
selama wa dok kedah dulu la kan
ptg2 tu seronok je wey
sejok je angin bertiup sepoi2 bahasa
x de nye mcm teori yg hebat diperkatakan "kedah tu panas"
bg aku kt mane2 negeri sme je
klo da mmg musim panas
x dpt la jep ko nk rse mcm winter.
panas la jgk die
tp klo da musim ujan
ha merungut lak ko
sejok
nak kenc*** pon x sampai ati sbb sejok nk cicah kaki kt air

******************************************************************

tp hari ni aku mandi awal
sbb aku da x larat nk tanggung panas
berpeloh2 aku tido
kali ni ape lak teori nye pasal melaka?
aku pon x tau
nk ckp ade sawah padi lg?
ha mmg x la
aku try la gak buat kajian pasal nih
kira2 da sebulan gak  la kajian aku nih berlangsung
dan akhirnya
aku temui jawapannya
bahawa.....



sebat bai habok kat kipas bilik aku nih
kalo kipas syiling tahan lagi
still lagi bole rse angin die
nih kipas dinding
mmg berkepam la aku tdo tiap2 malam
bersihkan???
malas aku
lg 2-3 hari je aku nk bla da dr blik nih
so bdk br masok sem depan ni tugasan pertama anda
bersihkan kipas
(~___^)v
maap la ye
sape2 yg dpt dok bilik nih sem depan
dpt ex bilik mcm aku nih
mmg merana la korng
aku bkn ape
bizi
maklum la student life
lg2 time final
mane nak byk mse sgt (alasan)

********************************

ha da cukop la kot aku merapu
mata aku da mula rse ngntok2 je nih
da la
chow lu !!!

No comments: