pengikut setia

ini satu kesah

Wednesday, September 28, 2011

kalau da namanya manusia

late nite update
ni kes2 jiwa kacau
lately belog aku nih bersarang dgn kesah2 jiwa kacau aku

maaf

aku x niat buat korang rse sgt annoying
tapi aku perlu suarakan isi hati aku
kat sini je tempat aku nak releasekn skit stress aku

kalau da namanya manusia
mmg x lari dari masalah
kan?
aku seperti biasa
bila dok dlm blik ostel aku
aku akan mula on9
kalo da x de ape sgt nak di"stalker"
aku akan dgn secara relanya
kembali berfikir pasal masalah hati aku
benda tu sgt kecik
tp aku mmg saje suke beratkan otak aku
tok pikir benda2 tu
as a hobi baru aku-sgt cool kan?
yeah!
aku mmg berjaya
success menyeksakan jiwa aku
sekarang
mata aku x bole lelap
otak aku hampir jemm
hati aku mula memberontak

*hey pempuan! ape yg ko pandang sgt kt die ha?

(diam)

{aku x de jawapan yg pasti tok soalan tu}

oke bai

2 comments:

HANEA RHINE said...

sayangggg....chill oke ;)
I know how you feel. coz i have been through it before.
Just be strong enough and fix your life with something else. ;)

miss nur mohamad said...

maseh kanda... :)
im feeling better now!
study make me busy n no time to think oll doz silly things~