pengikut setia

ini satu kesah

Tuesday, September 27, 2011

hari ni aku rajinkan diri
bukak lappy aku yang lama berjasa
aku cucuhkan broadband celcom yg byr RM68/month tu
aku connectkn internet
aku gagahkan jari memegang cursor
aku kuatkn hati menekan button google chrome
aku teliti satu persatu paparan window
aku cari page blog aku
kini aku disini
telah aku tekan button new post
aku pon perah otak mencari idea
untuk aku coretkan di blog usang aku ni
walaupon dia bukan sehebat blog FL ataupon blog kupu2 kecik si YUYU
tp dia cukup mendamaikan aku
dia tempat aku mengadu
dia tempat aku meluahkan
biarpon tiada respon
aku tetap berpuas hati
kerana dia tetap ada disisi aku bila masa aku perlukan
dia x akan pernah merungut kalo aku tinggalkan

*lama terdiam (kekeringan idea)

masalah yang aku reka sendiri
aku x paham dengan diri aku sendiri
apetah lg korang
susah utk aku terima
aku kne tipu
aku masih diam
aku kne tipu
aku masih percaya
aku kne tipu
aku masih senyum
aku kne tipu
aku masih sayang
hah
sekarang aku nak tye
ko paham?
ini masalah minda, hati dan jiwa
kalo ko da tau
org x pedulikan ko
buat ape ko tggu
org x pedulikan ko
buat ape ko percaya
org x pedulikan ko
buat ape ko sayang
ko nangis sorg2
ko gelak dgn kwn2
ko berjimba dengan family
itu suda CUKUP
ko x perlukan dia
ko nak mengadu
TUHAN ko kan ada
huh! skrg ko da nampak?
die  x de fungsi ape2 dlm idop ko
betol x?

*tapi jaoh kat sudut hati aku nih aku masih harapkan die ada mcm dulu. untuk ape die tipu aku? untuk ape die teros diamkn diri? untuk ape die abaikan aku? aku masih x paham. kalo ko x mo ko ckp x mo. senang bukan?

*bukti banyak aku jumpa tunjukkan hati die sbnrnya bukan dgn aku lg. tapi aku masih x bole nak move on sbb hati aku da aku bagi pada die. skrg aku yg susah. (bodoh)



tunggu ape lagi dayah?

jap. ape?

ko tunggu ape lagi?

x de ape.

dah tu. tekan la button |publish post| tu.

oke bai :)

No comments: