pengikut setia

ini satu kesah

Thursday, November 21, 2013

Demotivated

Hai olls.
Lately ni aku slalu rse down
Dalam semua benda dari segala sudut
Tengok org tu ade ni
Tp aku xde
Org tu dapat ni
Tp aku x dapat
Org tu pegi sini
Tp aku tak
SEMUA buat aku down
Aku?
Mcm2 yg kurang
Susah nak gambakn ke-down-an aku ni
Kdg2 rasa give up dgn diri sendiri
Sampai satu tahap aku nk close segala connection ngn org lua
Nak diam sendiri
Br tatau ape org dpt aku xdapat
Br aku kurang sifat membandingkn
******
Sabar dayah
Mana tau takdir kau nnt akan dpt sesuatu yg lg baik
Jgn behenti doa
Usaha-tu yg penting
Satu hari nanti je
X lama pon lagi
Takan selamanya takdir hidup kau dibawah
Roda pon bepusing
Even zaman flintstone dlu pon
Yg roda derang petak tu still pusing
Cuma x smooth
Mungkin takdir kau si roda petak tu
Lambat tp akan dapat jugak nanti
-senyum-
Tapi tuhan je paham hati aku

No comments: