pengikut setia

ini satu kesah

Saturday, April 21, 2012

as time flies

salam semua
its quite a long time im not blogging
bizi
yeah dats not da rite term
akceli
malas
tu yg x de update2
maaf
(-___-)"
oowww2
as u ollss kan c
aku da rebranding kan
blog aku
wehooo
happy2!
kulit pon baru
dan2 header pon baru
x chantek mana pon
tp i SUKE
hehe
teringat satu benda nak share
***************************************************
kesah dulu dan sekarang

  • dulu2 kat setiap rumah mesti ade yellow pages dan tmpt plng strategik adelah bwh tepon rumah
  • dulu2 psngan bercinta mesti dok gayut guna public fon
  • dulu2 org cr jodoh dlm majalah mangga-kat ruangan rakan2 mangga tak pon chatting kt MiRC
  • dulu2 org bercinta berutus surat nk berhubung
  • dulu2 org yg ade kete da dikira kaya
  • dulu2 bdk2 main kejar2, nyorok2, baling guli dll
  • dulu2 duit raya rm1 da dianggap byk
tp tu sume dulu2

  • sekarang org simpan no fon dlm hp je
  • sekarang kapel2 dok 3g je
  • sekarang cr kapel kt laman sosial je
  • skrg kapel2 dok ber"bbm" je
  • sekarang sume pon ade kete plng koman viva je
  • sekarang bdk2 main psp je
  • sekarang duit rm1 nak beli ape je
************************************************
masa terlalu cepat berlalu
sampaikan aku x sedar
yg aku da semakin matang
dan harus punya tanggungjawab sendiri
tp adekah aku da bersedia dgn sume ni?

No comments: