pengikut setia

ini satu kesah

Wednesday, February 9, 2011

i and my new things !

salam readers...
sorie tau kalo u olls x suke entry i kali ni
sgt annoying kan?
tapi x tau la nape i sgt berminat nak share ngn readers sume
da la x mo bebel
i nak show u diz picta






bag 2 my alang yg belanje
and diz shoe lak i beli atas dasar murah
haha...
lg pon kasut i da jahanam
so ade peluang la nak beli yang baru !


p/s: cepat2 pangkah kalo rase meluat ! :)

lelong lelong ikan kolam !

salam olls
today i got 1 story
different sket dari yg seblom ni
cite ni jadi hari sabtu lepas
fyi abah i ade kolam ikan
lebih kurang dalam 5 kolam
ade ikan talapia, sembilang, lampam, dll (akceli i x tau name ikan2 yg len 2)
then ade la org yg datang berhajat tok beli ikan
cust yg 1st 2 nak beli 3 kilo ikan
yg 2nd 2 lak nk 8 kilo
ha amek ko
nasib badan abang i ah kene g jala ikan 2.hahaha...
sian gak ah ngn die
tapi kne ah buat gak tok tolong abah i
maklum la abah i kan da berusia
so x brape nak larat sgt
cek it out diz foto !






suke nengok gambar ni !








p/s: so sape2 nak beli ikan sile tinggalkan komen ek.haha. :p

a happy oldest day 4 my sis


to miss hanea rhine
today is ur birthday
here my wish 4 u :

  • wish u a happy 21st birthday
  • may god bless u
  • semoga panjang umoQ
  • murah rejeki
  • dapat grad on time
  • dapat keje yg elok dan gaji yg tinggi (nanti ley blanje aku)
  • cepat2 kawen. haha....
  • semuga ape yang ko impikan selama ni akan tercapai
  • bahagia selalu
  • moge sehat selalu
  • jangan la ko jatuh moto lagi (sian pinky tau)
  • sayang ko so strong
  • thats ol la i rase

sory la aku x de adiah nak bagi
ade ni je utk ko
spesel tau i buat
nak tgk ape
scroll lagi kebawah
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Monday, February 7, 2011

pengumuman penting!!!!!!!!!!

  • salam hormat sume
  • just nak kasik tau
  • yang belog i yg bernama "lilbitcrazydream" now changes to "saye budak hingusan"
  • hope korang x tercarik2 ek
  • hahaha...ckp mcm ade ramai lak yg follow belog aku ni.
  • ah x pe
  • janji rock

Wednesday, February 2, 2011

tudung lagi




hyep u olls
diz evening i nak write da last entry 4 diz day
waktu pon da dekat2 kul 5pm
so korang paham2 la kan?
i jap g nak angkat kaki tinggalkan opis ni utk sementara
esok ngn lusa da cuti
yahooooooooooooooooo.............
dashattttttttttt....
seronok!!!!!!!!!!
jgn mara ek
i agak hepi ble cuti ni sbb
i malas nk bangun pagi
ops...tersangat jujur
kantoi je tau
cite yg i nk bgtau adelah
nampak kan gambar kat atas 2?
mende 2 x tipu tau mmg wujud
ade kat kedai tudung
"D HAJA"
nak tau katne?
ade kat bangunan seremban plaza
seremban plaza 2 katne?
ha carik sendiri
mintak bantuan encik google
kedai ni kt bwh opis i je
slalu buat promosi
mmg best tau
tudung cantik2 dan murah2
hari ni ade tudung 20sen lak
blh tahan cantik
berbaloi sgt sbb murah
x cye???
i x tpu tau u olls
i ngn dak2 ni br je naik dr sne
tros i write diz entry
kalo nak tgk gmbr tudung i x de la
i x beli
mne ley amek gmbr ske2
nt i kne saman
tp ini mmg serius tau
okies nak prepare tok going back
daaa...

shooping secara tak sengaja

hye kawan2

hehe...today i nk write 1 more new entry
coz i nk share ngn u olls
ape yg i bt semalam
hehehe....semalam kan
i kua ngn alang i...
first2 dy nk suh teman blik rmh dy amek baju
then sbb da agak lewat i tros ajak dy g bahau lu then br g rmh dy
so i drive my car pegi damansara...bahau la
i just igt nk window shopping je
sbb xde duit sgt
just rse cm nk beli sliper je
sbb sliper i da jahanam
so i pon tros je g try and grab one sliper ni
nk tgk x?
nk ke x?
jwb ah
nk?
oke2 ni


sory x rotate




malas nk choose2 sgt sbb nt lame2 i belek tros i x minat dan secara x lgsg i x akn jd beli
then my alang ni panggil i
dy ckp nk beli bag
sbb bag da nk ptos
so i pon g tgk bag ngn dy
skali kan
i ter'grab' one bag ni tau





erm...oke x?

i x sengaje tau

i pegang2 tros i terbayar

my alang angin jer sbb dy yg nk sgt beli bag sbnrnye

hehe sory la ek

i x sengaje!

lg...i pusing2 kdai hp

i terjumpe plak plastic case 4 my hp

ouch...tau2 je case yg lame da rosak

tros terjumpe yg baru

ape g i pon terbayar lg skali



before

after









okie da chow

wa gerak lu nk g mkn

lobang....


hye ollss...
aish..byk lak s dy kt ats 2
x pe ah
malas nk g delete
erm...diz luvely mornink i nk story mory pasal lobang
ha jgn ade yg dok pikir mende lain ek
teroskan membace lg
hingga hbs entry ni di tulis
baru korang tau ape yg i try nk sampaikan
just a short entry je ni
x mau write too long
nanti u olls
malas nk bace lak kn?
i tau da 2
hehehe...
sbb i pon cenggitu gak
oke2
tgk ni ek


x nampak ek???
hehe...
maap la
time ni nga drive
i just nk tunjuk lobang2 yg wujud di atas jalan raye 2
tension tau
i ni bwk kete da mcm dlm game 2
kne ngelak si lobang 2 ha
tlg ah pesan ngn encik JKR soh buat turapan baru
tp u olls jgn g ngadu ngn encik JPJ atau encik Polis yg i dok taking2 picta sambil bwk kete
kantoi la i
janji tau jgn kantoi?